Sâmbătă, pe 14 noiembrie, am început ziua cu un „Mic dejun cu un campion”. Invitatul Danielei Zeca Buzura a fost consultantul în comunicare şi responsabil pentru comunicarea online în campania electorală din 2014, Vlad Tăuşance.
Editia este disponibilă online pe TVR+.
Invitatul ediţiei din această sâmbătă de mijloc de noiembrie este Vlad Tăuşance. La un an de la mandatul câştigat de preşedintele în exerciţiu al României, strategul milionului de like-uri pentru un lider, soseşte la Mic Dejun.
De altfel, imediat după câştigarea alegerilor prezidenţiale de către candidatul ACL, toată presa a scris despre forţa reţelelor de socializare şi despre faptul că Vlad Tăuşance, un tânăr de 35 de ani, a fost omul din spatele succesului online al lui Klaus Iohannis. Este un adevăr. Mijloacele de promovare se schimbă. Tehnologia este la îndemână. Drept pentru care şi strategiile de campanie trebuie să se schimbe. Să devină mai aplicate, transparente, directe, convingătoare. Cine nu se cuplează la noile tehnologii de comunicare, pierde. Asta a înţeles Vlad Tăuşance din prima clipă şi a aplicat regula de aur a celui mai „updatat” combatant. Şi nu a greşit. Strategia a dat roade.
„M-am ocupat, în principal, de branding şi de strategie online, apoi de strategie de conţinut, implementare, tuning şi certuri cu colegii. Am avut parte de o echipă multi-disciplinară şi versatilă… Obiectivele au relativ fost simple: să câştigăm primul loc în online – peste 1.000.000 de like-uri şi un reach de peste 5.000.000 – apoi să câştigăm alegerile. Ne-am depăşit obiectivele. Avem mai mulţi fani ca Merkel sau Hollande, cel mai bun engagement, dar şi clipuri cu un milion de unici şi peste 100.000 de share-uri, adică mai bine decât Inna sau Obama”, spunea Vlad Tăuşance (sursa: http://andreeavasile.ro )
O astfel de planificare nu putea veni decât din partea unui reprezentant al tinerei generaţii. A fost prima campanie online de o asemenea anvergură. Iar ambiţiile nu se opresc aici. „Îmi place. Adrenalina de care ai parte, feedback-ul instantaneu pentru deciziile pe care le iei, presiunea enormă, toate chestiile astea provoacă dependenţă. Nu va fi ultima campanie. Obiectivul pentru 2015-2017 este să particip la o campanie electorală în altă ţară din cartier’’, povestea anul trecut Tăuşance. (sursa: http://andreeavasile.ro)
E un tânăr cu o multitudine de „talente”. Deşi pare timid, nu se sfieşte să se exprime fără inhibiţii şi „să fie fericit” chiar dacă pentru asta a schimbat până acum de mai multe ori potecile vieţii. Ne reţin volumele de poezii, conferinţele, campaniile, discursurile motivaţionale, training-urile, articolele de presă, proiectele cele mai diverse - de la cele sociale, la cele educaţionale şi culturale. Prezenţa sa publică este constantă. Şi este urmărită cu interes.
Iată cum este prezentat pe site-ul sub25.ro: „Vlad este trainer în cadrul Creative Fitness Studio şi OraDeCreativitate, autor şi consultant în comunicare, implicat în proiecte de managament cultural. A publicat două volume de poezie”. Scurt şi cuprinzător. În rest, îl găsiţi pe facebook.
***
Emisiunea este difuzată şi pe TVR HD (sâmbătă, 14 noiembrie, ora 13:00), TVR Internaţional (marţi, 17 noiembrie, ora 15:00) şi TVR Moldova (sâmbătă, 21 noiembrie, ora 9:00)
***
Noul sezon Mic dejun cu un campion:
Răsfăţul la o cafea bună, cu arome de mentă şi alte delicii intelectuale, în compania scriitoarei şi jurnalistei Daniela Zeca Buzura începe în sezonul de toamnă din 17 octombrie, în fiecare sâmbătă, de la ora 09:30.
Vă promitem 13 noi ediţii de colecţie de 24 de carate. Şi tot atâtea poveşti de viaţă, subiecte tari, bucurii şi conuri de umbră ale unor oameni pe care îi îndrăgim şi a căror întâlnire este de fiecare dată o plăcere împărtăşită. Daniela Zeca Buzura, cu acelaşi farmec şi incisivitate iscoditoare va scoate la lumină aspectele mai puţin cunoscute, reuşitele şi risipirile interlocutorilor care ne-au făcut onoarea de a răspunde invitaţiei noastre.