loader
Foto

TVR 1 performează şi după CM de fotbal. „O dată-n viaţă”, în topul audienţelor

Ediţia de Crăciun „O dată-n viaţă” plasează principalul post al Televiziunii Române pe podiumul televiziunilor generaliste. 665.000 de români au urmărit finalul emisiunii realizate de Iuliana Tudor la TVR 1. | VIDEO

 

Ediţie de sărbătoare a emisiunii ce pune faţă în faţă două generaţii de artişti ai folclorului românesc.

Astfel s-au pregătit Iuliana Tudor şi echipa „O dată-n viaţă” pentru seara de Crăciun, când TVR 1 a transmis ultima ediţie din acest sezon al programului.

Cinci vedete ale folclorului au făcut echipă cu cinci tineri laureaţi „Vedeta populară”, pentru a oferi telespectatorilor o seară de petrecere românească.

(w882) Furdui

Nicolae Furdui Iancu, Viorica de la Clejani, Matilda Pascal Cojocărița, Constantin Enceanu şi Ion Paladi au împărţit scena cu Alexandru Brădățan, Oana Tomoiagă, Gabriel Dumitru, Andreea Haisan şi Paul Ananie. Ritmuri tradiţionale din toate zonele ţării au răsunat în platoul „O dată-n viaţă” în zi de mare sărbătoare. Dar, ca adevăraţi profesionişti, artiştii au arătat că pot fi puşi oricând în situaţia de a cânta şi alt gen muzical. „O dată-n viaţă”, i-am ascultat, aşadar, interpretând evergreenuri din muzica uşoară, dar şi cântece lăutăreşti.

(w882) dans

(w882) tineri

Emisiunea a primit aprecierea publicului, care a preferat să petreacă aproape trei ore bucurându-se, cântând, jucând şi simţind româneşte. În medie, 459.000 de telespectatori din întreaga ţară au vizionat întregul program, TVR 1 înregistrând, în intervalul 20.44 – 23.33 un rating mediu* de 2.6% şi o cotă medie de piaţă** de 6.9%. Dintre aceştia, 225.000 fac parte din publicul urban, unde au fost înregistrate, în medie, 2,4 puncte de rating, respectiv 6,7% share. Finalul emisiunii a strâns românii în spiritul petrecerii autentice, astfel că, la ora 23.05, 665.000 de telespectatori urmăreau „O dată-n viaţă” (3,8% rating, 12,7% share, la nivel naţional), dintre care 334.000 se situau la oraşe (3,5% rating, 12,2% share la nivelul publicului urban).

(w882) Lautarii

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Prelucrare: Serviciul de Analiză şi Strategie Programe, SRTv

Copyright: ARMADATA SRL

 
100 de ani în 10 ecranizări străine: de la cărți la filme de succes

Un manuscris respins de 12 edituri, dar și piese de teatru recompensate cu Premiul Pulitzer au devenit repere cinematografice și succese ...

Gustul victoriei (III): Șofranul, vanilia și aromele vieții

Care sunt cele mai scumpe mirodenii, la ce sunt folosite și de unde le obținem? Cum acționează condimentele asupra alimentelor și de ce se ...

 ParenTin’, proiectul pentru adolescenți | VIDEO

ParenTin’, proiectul pentru adolescenți | VIDEO

publicat: sâmbătă, 09 noiembrie 2024

În data de 14 decembrie, Cluj-Napoca va găzdui o inițiativă inovatoare, lansată de neuropsihiatrul Cristian Andrei, intitulată "ParenTin'".

 

#TVRedu